20 okt 2020

Lønskolen - et sted for læring, udvikling og erfaringsudveksling

Det skønne ved læring er, at ingen kan tage det fra dig. Det mente i hvert fald den amerikanske bluesmusiker B.B. King. Og på Lønskolen giver vi ham ret. Læring styrker både din faglige og din personlige udvikling - og dermed udviklingen i din virksomhed, som bliver mere attraktiv både for dig, for jeres kunder og for kandidater til ledige stillinger.

Kompetenceudvikling er evigt aktuelt, men i dag måske nok mere aktuelt end nogensinde. I den verden, vi lever i i dag, hvor digitaliseringen åbner op for nye muligheder, og globaliseringen gør hele verden til vores arbejdsplads, er det både relevant og vigtigt at efteruddanne sig - og ikke kun en enkelt gang, men i hele karrieren.

Og til alt held har alle parter glæde af et løft i kompetencerne. For virksomhederne betyder et højt fagligt niveau blandt medarbejderne, at fundamentet for at kunne konkurrere i markedet bliver stærkere. Og for dig som medarbejder vil en forbedring af dine kompetencer som regel altid give dig en ekstragevinst i form af både øget motivation, entusiasme og nye muligheder på jobbet.

Vi har på Lønskolen gjort det til vores fornemste opgave at hjælpe dig og din virksomhed på vej.

Sådan løfter Lønskolen dine kompetencer

På Lønskolen tilbyder vi højtkvalificeret uddannelse i lønadministration - både for den nye lønbogholder og den erfarne lønbogholder. Lønkurserne supplerer vi med forskellige temakurser, hvoraf nogle vil være midlertidige, som for eksempel kurser i den nye ferielov, og andre permanente, som for eksempel kurser i finanskontering af lønomkostninger.

På vores produktkurser, som vi tilbyder til vores systemer til løn, HR-administration, tidsregistrering og vagtplanlægning, gennemgår vi opbygning og grundlæggende funktioner, så du er i stand til at arbejde selvstændigt med produktet efterfølgende.

Alle vores undervisere har mange års erfaring i formidling og er eksperter på hvert deres fagområde. Se her, hvem du kan møde som underviser på Lønskolen.

Fælles for alle kurserne er, at du kommer hjem med relevant og brugbar viden. Love og regler, der knytter sig til de enkelte fagområder, vil blive gennemgået, så du altid er sikker på at være helt opdateret, når du går hjem. Og så er der naturligvis masser af tips og tricks at hente - ud over tid til fordybelse og erfaringsudveksling med de andre kursister.

Vi glæder os til at byde dig velkommen på Lønskolen.

Læring