Om Lønskolen - din udbyder af kurser inden for løn og HR

Din kursusudbyder inden for løn og HR

Om Lønskolen

Lønskolen udbyder kurser inden for løn- og personaleadministration. Med 50 års erfaring i branchen står vi i dag som en stærk spiller på markedet. Når du har været på kursus på Lønskolen, kan du være sikker på at komme hjem med en lang række brugbare værktøjer til din hverdag.

Få glæde af vores viden og mangeårige erfaringer

Tanken med Lønskolen er at dele ud af vores ekspertise og erfaringer om løn- og personaleadministration. I fem årtier har vi både udviklet, udbudt og supporteret systemer til løn og HR. Den viden, vi har opbygget i løbet af årene og dagligt stadig holder opdateret, synes vi også, at du skal have glæde af.

Ved at vidensdele håber vi at kunne gøre arbejdet på løn- og personalekontoret mere effektivt og på den måde lette hverdagen for dig. Det er vores mål.

Lønskolen udbydes af Lessor Group, som står bag både Lessor og Danløn. Lønskolen udbyder kurser til brugerne af systemerne til løn, tid, HR og vagtplanlægning - såvel som kurser i lønadministration og en række specifikke temaer med relation til løn eller HR, som henvender sig til alle med interesse for fagområdet. Du behøver med andre ord ikke være bruger af et system fra Lessor eller Danløn for at kunne komme på Lønskolen.

Alle undervisere på Lønskolen er højtkvalificerede og har mange års erfaring inden for deres fagområde. Læs mere her om de undervisere, du møder på Lønskolen.

Har din virksomhed særlige ønsker? Så prøv en workshop

Hvis I i din virksomhed har særlige ønsker eller behov for at blive opdateret på områder inden for løn- og ansættelsesforhold, eller hvis I gerne vil gå i dybden med et særligt tema, er I meget velkomne til at kontakte os om jeres idéer. Så vil vi skrue en workshop sammen, der er målrettet din virksomhed og opfylder præcis jeres ønsker.

• Udbyder af kurser i løn, HR og personalejura
  • Nyeste viden om love og regler
  • Produkt- og temaspecifikke kurser
  • 50 års erfaring i branchen
  • Højtkvalificerede undervisere
  • Skræddersyede workshops

"Det har været en fornøjelse at være på ferielovskursus hos Lessor. Kursuslederne har virkelig sat sig ind i tingene og kan komme med skarpe forklaringer i øjenhøjde på godt gammelt dansk."

Ilse Jensen, bogholder

Har du spørgsmål til Lønskolen?