Lønkursus - ny inden for lønbehandling

Forstå elementerne i en lønberegning og opdatér din viden om løn

Ved du, hvordan du undgår fejl på medarbejdernes lønsedler? Er du ny inden for lønbehandling, eller ønsker du at blive opdateret på det nyeste inden for lønfeltet? Så er dette kursus helt sikkert noget for dig.

Lønkursus - ny inden for lønbehandling er et heldagskursus, som lærer dig om regler og love i forhold til lønbehandling. På dette grundlæggende lønkursus får du konkret viden, som du med det samme kan bruge i dit arbejde med lønbehandling. Kurset er relevant, uanset hvilket lønsystem du arbejder med.

På dette lønkursus får du et godt overblik og en god forståelse for de enkelte elementer i lønbehandlingen. Du vil hurtigt kunne spare tid i lønbogholderiet, samtidig med at kvaliteten i dit arbejde øges - og antallet af korrektioner begrænses. Når du har deltaget på kurset, kan du forholde dig kritisk til det datagrundlag, du skal arbejde med, og de resultater, der kommer ud af selve lønbehandlingen.

Lønkursus - ny inden for lønbehandling får du en masse brugbar viden om, hvordan du udarbejder virksomhedens lønsedler korrekt.

Du lærer blandt andet

• hvordan en lønseddel er sammensat
  • hvilke interessenter der skal tages hensyn til
  • hvilke regler og krav virksomhederne skal overholde
  • hvordan man beregner personalegoder
  • hvordan man beregner en lønseddel
  • om ferie- og feriefridage, fratrædelse og eIndkomst
  • om afstemninger og betalinger

Ud over det faglige input får du også mulighed for at netværke med andre lønbogholdere.

Vil du have hele pakken?

Vær opmærksom på, at vi også udbyder kurset som en del af en kursuspakke i løn, hvori et uddybende lønkursus såvel som kurser i finankontering af lønsedlen, beregning af personalegoder og håndtering af ferieloven også indgår. Du sparer 3.500 kr. ved at købe hele kursuspakken.

Lønkursus - ny inden for lønbehandling er et heldagskursus og undervisningen foregår fra kl. 9.00 til 16.00.

4.995,00 ekskl. moms

Det får du med i prisen

Vi sørger for fuld forplejning til dig hele dagen inkl. en let morgenmad forud for kurset, så kom gerne lidt før.

Du får kursusmateriale, og efter din deltagelse i kurset, får du tilsendt et kursusbevis.

Undervisningsform

Underviserne på kurset er Lone Bahne samt en ekstern underviser.

På kurset kombinerer vi fællesundervisning med gruppearbejde, hvor du får praktiske opgaver. Vi lægger op til en åben dialog blandt deltagerne.

Vi ønsker et maksimum på 15 deltagere på holdene, så der er god tid til den enkelte deltager og mulighed for sparring og dialog undervejs på kurset.

I vores tilmeldingsformular kan du se, hvor og hvornår kurset afholdes. Vælg det sted og den dato, som passer dig bedst og udfyld derefter resten af tilmeldingsformularen.

Vi anbefaler, at du læser vores kursusbetingelser, inden du deltager i et kursus.

Lønkursus for den erfarne lønbogholder

Kom endnu mere i dybden med lønberegningen

LÆS MERE OM KURSET