Kursusbetingelser for Lønskolen

Vi anbefaler, at du læser kursusbetingelserne, inden du tilmelder dig et kursus fra Lønskolen. Så kender du dine rettigheder og vores retningslinjer.

Tilmelding

Tilmelding til et kursus skal ske via www.lonskolen.dk eller via Lønskolens kursusadministration. Du vil som minimum altid blive bedt om at opgive navn, virksomhed, adresse, CVR-nr. og e-mailadresse.

Vi gør opmærksom på, at din tilmelding er bindende og at en eventuel afbestilling altid skal ske skriftligt til kursus@lonskolen.dk

Bekræftelse

Når du tilmelder dig ét af vores kurser, vil du med det samme modtage en kvittering fra os på din tilmelding.

Så snart din tilmelding er registreret i vores system, vil du modtage en e-mail fra os med en endelig bekræftelse på din tilmelding.

Hvis du ikke modtager bekræftelsen i løbet af nogle dage, vil vi bede dig kontakte vores kursusafdeling på kursus@lonskolen.dk eller telefon 4816 6000.

Afbestilling

Skulle du blive forhindret i at deltage, er vores afbestillingsbetingelser følgende:

• Hvis du afbestiller mindst 21 dage før kursusstart, fakturerer vi dig ikke for kurset.
  • Hvis du afbestiller mellem otte og 20 dage før kursets start, bliver du faktureret 50% af prisen for kurset.
  • Og endelig bliver du faktureret for hele beløbet for kurset, hvis du afbestiller mellem nul og syv dage før kursusstart.

Du er velkommen til at overdrage din plads på kurset til en kollega. Vi skal blot have besked om ændringen via e-mail på kursus@lonskolen.dk senest to hverdage før kursusdatoen.

Hvis du udebliver fra kurset, vil du blive faktureret hele kursusbeløbet

Betalingsbetingelser

Du får tilsendt en faktura til betaling efter kurset. Betalingsfristen er 14 dage fra fakturadato.

Aflysning

Vi forbeholder os retten til at aflyse et kursus senest fem arbejdsdage før kursets start. Senere aflysning vil kun forekomme, hvis underviseren akut bliver ude af stand til at varetage undervisningen på grund af sygdom eller force majeure.

Ved eventuel aflysning vil du få direkte besked.

Lønskolens oplysningspligt til din kursusregistrering

Når du tilmelder dig et af vores kurser, indsamler vi oplysninger om dig og din virksomhed. Det gør vi for at kunne registrere dig som deltager og for at kunne sende dig information i forbindelse med din deltagelse via e-mail.

Vi opbevarer kun oplysningerne, så længe det er relevant for din deltagelse på kurset, og vi videregiver ikke oplysningerne til tredjepart. Du kan læse detaljerne i vores privatlivspolitik.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til kursus@lonskolen.dk.