Book en workshop på Lønskolen

INDIVIDUELLE KURSER

Lad Lønskolen komme til din virksomhed

Er I en hel afdeling eller bare mange i en virksomhed, som skal opdateres på det nyeste inden for lønadministration, ansættelseskontrakter eller noget helt tredje inden for løn og ansættelsesforhold? Med et individuelt kursus fra Lønskolen kommer vi til din virksomhed.

Selvom det er inspirerende at komme på kursus ude i byen og møde nye mennesker, kan det også i visse tilfælde være en god idé at samle relevante nøglepersoner i virksomheden til et internt kursus.

På Lønskolen tilbyder vi mange af vores kurser som individuelle kurser

Når vi afholder et individuelt kursus i din virksomhed, har vi mulighed for at gå mere i dybden og tilpasse indholdet til forholdene i netop din virksomhed.

Du kan se her, hvilke kurser vi også afholder individuelt:

Vi afholder også gerne individuelle kurser i Lessors produkter i din virksomhed.

Kontakt os for mere information om individuelle kurser

Hvis du ønsker, at Lønskolen kommer til dig for at undervise i emnerne ovenfor, er du meget velkommen til at udfylde formularen, og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Sådan planlægger vi et individuelt kursus hos dig

Et individuelt kursus kræver forberedelse fra vores side. Derfor er det vigtigt, at vi forud for kurset får en dialog om, hvilket indhold vi skal fokusere på, og hvem der deltager.

Priser

Halvdagskursus: 7.500 kr. ekskl. moms plus kørsel