Kursuspakke

Seks digitale specialkurser til LessorLøn

Lønskolen har udviklet seks digitale specialkurser til LessorLøn. Køb alle seks kurser og betal for fem.

Bruger du LessorLøn, og har du behov for at komme i dybden med funktionaliteten i lønsystemet, kan du med fordel købe vores seks digitale specialkurser.

Specialkurserne koncentrerer sig hver især om et enkelt område og giver dig dermed mulighed for at få dybere indsigt i det pågældende emne. Ved at købe alle seks kurser får du sikkerhed for læring i de væsentligste og mest anvendte funktioner i lønsystemet.

Samtidig er læringen visuelt understøttet, undervisningen er målrettet og effektiv, og opgaverne, du skal løse i forløbet, sikrer, at du får det fulde udbytte af kurserne.

De seks digitale specialkurser omhandler

Ved køb af alle seks digitale specialkurser samtidig giver vi dig en rabat svarende til prisen for et enkelt kursus.

Hvert kursus er modulopbygget.

Du kan gennemgå modulerne lige så mange gange, som du har behov for. Du kan også sætte læringen på pause og vende tilbage på et senere tidspunkt.

Efter hvert modul er der en test eller en opgave, som du skal løse, før du kan gå videre til det næste modul.

Når du har afsluttet et kursus, får du tildelt et kursuscertifikat, som dokumenterer, at du har gennemgået og bestået kurset.

12.500,00 kr. ekskl. moms

Du køber kursuspakken bestående af de seks digitale specialkurser i LessorLøn ved at udfylde formularen til højre. Når vi har registreret din tilmelding, sender vi dig et link, som giver dig adgang til kurserne i 12 måneder.