Digitalt kursus

Vedligeholdelse af finanskontering i LessorLøn

Vi er klar med endnu et digitalt kursus i LessorLøn. Fordelen ved det digitale kursus er, at du kan tage det på pc'en lige når, det passer ind i dit program - og i dit eget tempo. Dette kursus om vedligeholdelse af finanskontering styrker dig i brugen af LessorLøn og lærer dig, hvordan du konterer lønnen korrekt.

Formålet med det digitale kursus i finanskontering i LessorLøn er at gøre dig i stand til at vedligeholde og forbedre finanskonteringen i lønsystemet.

Gennem kurset lærer du blandt andet, at

• slette en kontering under lønarter på korrekt vis
  • anvende og forstå systemets bogføringsgrupper
  • anvende og forstå opsætningen af afvigende kontering mellem afdelinger
  • låse specifikke lønarters kontering til bestemte afdelinger
  • rette konteringsfejl eller -mangler, der opstår, når nye lønarter anvendes

Dine fordele ved det digitale kursus i finanskontering

• Overskueligt, modulopbygget kursus
  • Lær, hvor og hvornår du har lyst
  • Mulighed for repetition
  • Hjælpedokumenter samlet ét sted
  • Dynamisk forløb med opgaver undervejs
  • Certifikat efter bestået kursus

Vil du vide endnu mere om finanskontering

Har du brug for mere viden om finanskontering og få endnu bedre styr på reglerne, kan du med fordel tilmelde dig Lønskolens kombinerede kursus i finanskontering, hvor dette digitale kursus suppleres med det digitale kursus i opstart af finanskontering i LessorLøn og et fysisk kursus med fokus på finanskontering generelt.

Det praktiske og tilmelding

Det digitale kursus om finanskontering i LessorLøn er opbygget af i alt tre moduler.

Du kan gennemgå alle moduler lige så mange gange, som du har lyst til eller behov for. Du har også mulighed for at sætte læringen på pause i et modul og vende tilbage til modulet på et senere tidspunkt.

Efter hvert modul er der en test eller en opgave, som du skal løse, før du kan gå videre til det næste modul.

Til flere af modulerne er der knyttet hjælpedokumenter med en samlet oversigt over, hvordan de vigtigste funktioner virker.

Når du har afsluttet kurset, får du tildelt et kursuscertifikat, som dokumenterer, at du har gennemgået og bestået rapportkurset i LessorLøn.

2.500,00 kr. ekskl. moms

Du tilmelder dig finanskonteringskurset i formularen her til højre. Når vi har registreret din tilmelding, sender vi dig et link, som giver dig adgang til kurset i 12 måneder.

Fordele ved digital læring

Der er mange fordele ved at vælge digitale kurser i LessorLøn.

Du kan tage kurset på et hvilket som helst tidspunkt og sted, og du kan gennemgå et emne i det tempo, der passer dig, og lige så ofte, du har lyst.

Læringen er visuelt understøttet, undervisningen er målrettet og effektiv, og opgaverne, du skal løse i forløbet, sikrer, at du får det fulde udbytte af kurset.