Digitalt kursus

Ferieordninger i LessorLøn

Med det digitale kursus om ferieordninger i LessorLøn går vi i dybden med sammenhængene mellem ferieordningernes opsætning og selve lønbehandlingen i LessorLøn.

Efter kurset vil du være godt klædt på til selv at kunne bruge eller rette eksisterende ferieordninger, oprette nye ferieordninger, lave afvigende fritvalgsordninger og knytte ferieordninger til lønklassekoder og konkrete medarbejdere.

Kurset er for dig, der har en særlig interesse i ferieordninger og som minimum har gennemført grundkurset i LessorLøn.

Det lærer du på kurset om ferieordninger

• at kunne bruge og rette eksisterende ferieordninger
  • at oprette nye ferieordninger
  • at lave afvigende ferieordninger
  • at knytte ferieordninger til lønklassekoder og medarbejdere

Det digitale kursus om ferieordninger i LessorLøn er opbygget af i alt 8 moduler.

Du kan gennemgå alle moduler lige så mange gange, som du har lyst til eller behov for. Du har også mulighed for at sætte læringen på pause i et modul og vende tilbage til modulet på et senere tidspunkt.

Efter hvert modul er der en test eller en opgave, som du skal løse, før du kan gå videre til det næste modul.

Til flere af modulerne er der knyttet hjælpedokumenter med en samlet oversigt over, hvordan de vigtigste funktioner virker.

Når du har afsluttet kurset, får du tildelt et kursuscertifikat, som dokumenterer, at du har gennemgået og bestået kurset om ferieordninger i LessorLøn.

2.500,00 kr. ekskl. moms

Du tilmelder dig kurset i formularen her til højre. Når vi har registreret din tilmelding, sender vi dig et link, som giver dig adgang til kurset i 12 måneder.

Registrering

Fordele ved specialkurserne

Der er mange fordele ved at vælge specialkurserne i LessorLøn.

Specialkurserne koncentrerer sig om et enkelt område og giver dig dermed mulighed for at få dybere indsigt i det pågældende tema. Du kan på den måde sammensætte en kursuspakke, der er skræddersyet til de behov, du har, når du arbejder i LessorLøn.

Da specialkurserne er digitale, kan du tage dem på et hvilket som helst tidspunkt og sted, og du kan gennemgå området i det tempo, der passer dig, og lige så ofte, du har lyst.

Læringen er visuelt understøttet, undervisningen er målrettet og effektiv, og opgaverne, du skal løse i forløbet, sikrer, at du får det fulde udbytte af kurset.

Prøv også de digitale specialkurser i opstart af finanskontering, vedligehold af finanskontering, lønregistreringer, rapporter eller pensionshåndtering.