04 maj 2021

Fysiske kurser og erfarne lønfolk som undervisere - det er det, vi kan kendes på!

Beder man mig om at pege på to ting, der særligt kendetegner Lønskolen - ja, så er jeg ikke i tvivl om, hvad jeg skal svare: nemlig fysiske kurser og erfarne lønfolk som undervisere! Læs med her og få syn for sagen.

Kald os bare gammeldags. Det vil vi faktisk kun være stolte af. På Lønskolen sætter vi nemlig en ære i fortsat at tilbyde dig de gode, gamle fysiske kurser. Det betyder ikke, at vi med tiden ikke også vil afprøve andre undervisningsformer. For eksempel tilbyder vi allerede i dag digitale kurser i LessorLøn. MEN - hvad du kan være helt sikker på, er, at vi udbyder alle kurser i en fysisk udgave.

Fordelene ved de fysiske kurser står praktisk talt i kø for at blive nævnt. Lad os kigge på dem:

Når du er fysisk sammen med underviseren, opstår der ofte en større fortrolighed. Dialogen mellem jer vil derfor blive tættere og mulighederne for afklaring og fordybelse langt bedre. Det samlede udbytte af kurset kan på den måde blive betydeligt større.

Samværet med kursister fra andre virksomheder giver desuden rig mulighed for vidensdeling. Da I i dagligdagen formentlig sidder med samme type af opgaver, kan I have stor gavn af erfaringsudveksling og på den måde inspireres og udvikles. Gruppearbejde, som de fysiske kurser netop giver mulighed for, vil i de fleste tilfælde være kendetegnet ved en ivrig og værdifuld ordveksling.

På Lønskolen undervises du af lønfolk

Når du tilmelder dig et af Lønskolens kurser - uanset om det er et alment lønkursus eller et produktkursus - kan du være sikker på, at din underviser er, hvad man kan kalde en gammel rotte i faget.

Vores undervisere i løn har nemlig alle mange års erfaring i praktisk lønarbejde og kender derfor til alle de daglige rutiner og udfordringer, der nødvendigvis opstår i et lønbogholderi. De ved, hvilke spørgsmål, der kommer fra medarbejderne om lønnen, og de ved, hvor vigtigt det er at udbetale den rette løn til rette tid. De taler med andre ord samme sprog som dig, der er på kursus. En af Lønskolens tidligere kursister har faktisk udtalt følgende:

"Underviserne kommer med skarpe forklaringer i øjenhøjde og på godt gammelt dansk, så man kan forstå det!"

Det kan vel næsten ikke siges tydeligere.

Vi glæder os til at byde dig velkommen på Lønskolen, hvor vi igen har mulighed for at mødes netop fysisk, efter at corona-restriktionerne er blevet lempet.

Læring Lønadministration