Find dit næste kursus på Lønskolen her

LØNSKOLEN TILBYDER

Kurser for ledige

• Kom hurtigt videre til et nye job
  • Få papir på dine nye kompetencer
  • Bliv henvist gennem dit jobcenter

Der er mangel på medarbejdere, der kender til løn. Jobsøgende med en kontoruddannelse kan ved at supplere med et lønkursus derfor forbedre deres jobmuligheder betydeligt.

Lønadministrationen er en af de vigtigste interne funktioner i en virksomhed, dels fordi
lønomkostningerne som regel er virksomhedens største udgiftspost, og dels fordi
medarbejderne er afhængige af rettidig og korrekt løn.

Ud over at være i stand til at beregne og korrigere lønnen, skal lønbogholderen
have kendskab til lovgivningen, blandt andet barselsreglerne og den nye ferielov. Alt det kan Lønskolen hjælpe med.

Lønbogholderen er en nøglemedarbejder

Når du arbejder med løn, arbejder du med et område i konstant udvikling, og du kommer til at sidde på en nøgleposition i virksomheden.

Hos Lønskolen tilbyder vi to kurser inden for lønfeltet; et til dig, der er ny inden for løn, og et til dig, der allerede har en vis erfaring.

Begge kurser er heldagskurser og bliver afholdt i Lønskolens kursuslokale i Allerød.

Bliv tilmeldt et kursus på Lønskolen gennem dit jobcenter

Er du ledig og kan se fordelen ved at tage et af de to lønkurser på Lønskolen, kan du kontakte dit lokale jobcenter eller a-kasse for at høre, om du kan blive beviliget et kursus, som giver dig de nødvendige kompetencer inden for arbejdet med løn.

Du kan læse mere om mulighederne for opkvalificering af dine kompetencer hos Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering.

Få nyheder om kurser inden for løn, HR og personalejura direkte i din indbakke

TILMELD DIG HER