21 okt 2020

Tag trygt på kursus på Lønskolen

Coronaen præger desværre stadig vores hverdag og den måde, vi omgås hinanden på. Det er derfor helt forståeligt, hvis du er bekymret for at være fysisk på kursus. Men selv i en coronatid kan du trygt tilmelde dig et kursus på Lønskolen.

På Lønskolen har vi selvfølgelig fokus på alle anbefalingerne fra sundhedsmyndighederne.

Når du ankommer til kurset, vil du få udleveret et mundbind i et plastikchartek med dit navn på. Det kan du kan bruge til at opbevare mundbindet i dagen igennem, så det ikke kommer i kontakt med for mange flader. Der vil naturligvis også være sprit til rådighed.

På Lønskolens kurser har vi fastsat et maksimalt antal deltagere, og oftest deltager kun mellem 6 og 15 kursister. Det gør det lettere for os at afholde kurset med de hensyn, som vi selvfølgelig ønsker at tage.

Du kan med andre ord slappe helt af på Lønskolens kurser og nyde alle de fordele, der er ved at mødes fysisk - i form af blandt andet sparring med undervisere og andre kursister og bedre muligheder for spørgsmål og fordybelse.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til vores kurser på Lønskolen.