LessorLøn Rapportkursus

I LessorLøn får du mulighed for at benytte flere forskellige rapportfunktioner. På rapportkurset lærer du at udarbejde rapporter, som du kan bruge i dit daglige arbejde.

Når du deltager på dette kursus, får du en generel introduktion til rapporterne i LessorLøn. Du får indsigt i mulighederne bag rapporterne, og hvordan du kan bruge dem til forskellige formål. Du lærer blandt andet at lave rapporter om:

• Lønartsposter og lønartstotaler
  • eIndkomst-oplysninger
  • Saldi
  • Overenskomstmæssige oplysninger
  • Personaleoplysninger som for eksempel fødselsdage
  • Fraværsposter

Dine forudsætninger

Kurset er for dig, som allerede har en grundlæggende viden og forståelse for brugen af LessorLøn, og som nu ønsker at vide mere om, hvordan du kan trække data ud af systemet.

I løbet af kurset lærer du om

• Systemets standardrapporter
  • Hvilke rapporter der er relevante i hvilke situationer
  • Best practice i søgninger
  • Udarbejdelse af 'Egne rapporter'
  • Præsentation af automatiske afstemningsrapporter

Rapportkurset udbydes også som digitalt kursus til 3.995 kr. ekskl. moms.

LessorLøn Rapportkursus er et heldagskursus, og undervisningen foregår fra kl. 9.00 til 16.00.

4.995,00 ekskl. moms

Det får du med i prisen

Vi sørger for fuld forplejning til dig hele dagen inkl. en let morgenmad forud for kurset, som kom gerne lidt før.

Du får kursusmateriale, og ved kursets afslutning får du tilsendt et kursusbevis.

Kurset foregår som fællesundervisning og al undervisningen foregår på computere, som Lessor stiller til rådighed. Vi kombinerer undervisningen med individuelle opgaver.

Vi ønsker et maksimum på 10 deltagere på holdene, så der er god tid til den enkelte deltager og mulighed for sparring og dialog undervejs på kurset.

I vores tilmeldingsformular kan du se, hvor og hvornår kurset afholdes. Vælg det sted og den dato, som passer dig bedst og udfyld derefter resten af tilmeldingsformularen.

Vi anbefaler, at du læser vores kursusbetingelser, inden du deltager i et kursus.

Dit udbytte af rapportkurset

• Du får overblik over rapportmulighederne i LessorLøn
  • Du kan hjælpe med at optimere virksomhedens ressourceforbrug
  • Kurset giver dig viden om LessorLøn, som du kan dele med dine kollegaer