Danløn Videregående kursus online

Dette kursus henvender sig til dig, som har været på Danløn Grundkursus eller Danløn Grundkursus online. Måske kender du allerede lønsystemet, men ønsker en dybere forståelse for detaljerne i de enkelte funktioner, rettelser, Danløns app og meget andet.

Når du deltager på Danløn Videregående kursus online, får du først en kort gennemgang af de vigtigste basisfunktioner. Derefter går vi i dybden med udvalgte funktioner for den erfarne lønbogholder.

Dagen vil byde på forskellige opgaver, som du løser i en testversion af Danløn, som vi stiller til rådighed. På dette kursus får du opgaver med lidt mere komplicerede problematikker end på grundkurset.

Du kan vælge mellem flere datoer og gennemføre kurset, uanset hvor du befinder dig.

Det lærer du på kurset

På Danløn Videregående kursus online går vi i dybden med Danløn, og du lærer blandt andet, hvordan du

• laver rettelser og tilbagefører en lønseddel
  • kan benytte de nyeste funktioner i Danløn
  • laver en filindlæsning
  • laver en feriedifferenceberegning og håndterer forskudsferie
  • arbejder med Danløns app
  • opsætter en bogføringsfil og integrerer Danløn til dit regnskabssystem

Dine forudsætninger

Kurset henvender sig til dig, som har været på Danløn Grundkursus, Danløn Grundkursus online, eller som allerede har erfaring inden for løn og kendskab til Danløn.

Har du brug for at lære noget mere specifikt om bestemte funktioner i Danløn? Så er vores modulopdelte kurser - Danløn online Modul 1, Modul 2 og Modul 3 - måske noget for dig. Her er tale om kortere online kurser, der går i dybden med bestemte funktioner i Danløn.

Dit udbytte af kurset

• Du får en kort gennemgang af de vigtigste basisfunktioner
  • Du lærer om feriedifferenceberegning, forskudsferie og filindlæsning
  • Du får en grundig gennemgang af de mere avancerede funktioner
  • Du kommer i dybden med Danløn ved at løse mere komplekse opgaver

Danløn Videregående kursus onlineer et heldagskursus fra kl. 9.00 til 16.00. Kurset afholdes via Microsoft Teams.

Det koster kr. 2.995,- ekskl. moms at deltage på Danløn Videregående kursus online.

Det får du

Når du tilmelder dig, får du en e-mail med en bekræftelse. Umiddelbart før kurset afholdes, modtager du dit kursusmateriale på e-mail. Efter endt kursus modtager du et kursusbevis på e-mail.

Du vil blive undervist af Vibeke Nørly.

Vi kombinerer klasseundervisning, som du kender det fra et fysisk kursus, med praktiske opgaver, og vi lægger op til spørgsmål og dialog blandt deltagerne.

Vi ønsker højst omkring 15 deltagere på kurset, så der er god tid til hver deltager og mulighed for sparring undervejs.

Du kan se de aktuelle datoer for kurset i tilmeldingsformularen.

Vi anbefaler, at du læser vores kursusbetingelser, inden du deltager på kurset.

Hvis du har spørgsmål til kurset, er du velkommen til at skrive til kursus@lonskolen.dk.