Danløn Grundkursus

Danløn Grundkursus er til dig, som er ny inden for løn og Danløn. På kurset hjælper vi dig til at få en god forståelse for basisfunktionerne i lønsystemet, så du nemt og effektivt kan oprette medarbejdere og afregne løn for din virksomhed.

Når du deltager på Danløn Grundkursus, lærer vi dig om basisfunktionerne, så du kommer godt i gang med Danløn.

Vores dygtige undervisere gennemgår alt fra login til oprettelse af medarbejdere og afregning af løn.

Kursusdagen byder også på opgaver, som du løser i et test-lønsystem, som vi stiller til rådighed. Så er du nemlig helt køreklar til at lave løn, når du kommer hjem fra kurset.

Du kan vælge mellem flere lokaliteter og datoer.

I løbet af kurset lærer du om

På Danløn Grundkursus lærer du om basisfunktionerne i Danløn, og vi gennemgår blandt andet, hvordan du:

• opretter en konto
  • opretter en virksomhed
  • opretter medarbejdere
  • udbetaler basisferie
  • laver en standardlønberegning
  • laver en lønafregning og -betalinger

Undervejs i kurset vil der være opgaver af lettere karakter. Vi opfordrer desuden til, at der er en åben dialog, og der er naturligvis mulighed for at stille spørgsmål.

Dine forudsætninger

Når du deltager på Danløn Grundkursus, behøver du ikke have nogen særlige forudsætninger for at deltage. Kurset er for dig, som er ny inden for Danløn, og som måske heller ikke har arbejdet med løn tidligere.

Dit udbytte af grundkurset

• Du lærer at oprette medarbejdere
  • Angivelse af løn, personalegoder m.v.
  • Du kan udarbejde og godkende løn
  • Du kan overføre til regnskab

Danløn Grundkursus er et heldagskursus fra kl. 9.00 til 16.00.

Det koster kr. 3.495,- ekskl. moms at deltage på Danløn Grundkursus.

Det får du

Vi sørger for fuld forplejning til dig hele dagen inkl. en let morgenmad før kurset begynder. Så mød gerne ind til morgenmad kl. 8.45.

Du får naturligvis også kursusmateriale og et kursusbevis med hjem.

Undervisningsform

Du vil blive undervist af Vibeke Nørly.

Vi kombinerer almindelig klasseundervisning med gruppearbejde. Du får praktiske opgaver, og vi lægger op til spørgsmål og dialog blandt deltagerne.

Vi ønsker højst omkring 10 deltagere på kurset, så der er god tid til hver deltager og mulighed for sparring undervejs.

Vi stiller en PC til rådighed for alle kursister.

Du kan se de aktuelle datoer og steder for Grundkursus i Danløn i tilmedlingsformularen.

Vi anbefaler, at du læser vores kursusbetingelser, inden du deltager i kurset.

Hvis du har spørgsmål til kurset, er du velkommen til at skrive til kursus@lonskolen.dk.