Bliv endnu klogere på samtidighedsferien

Den 1. september 2020 trådte den nye ferielov i kraft. På dette fortsatte ferielovskursus på Lønskolen får du vigtig viden om den nye ferielov generelt og en gennemgang af de problemstillinger, du vil kunne komme ud for i dag, med fokus på samtidighedsferien. Kurset tager udgangspunkt i de tidligere ferielovskurser.

Når du deltager på kurset, får du en generel introduktion til den nye ferielov – herunder også overgangsperioden – men vi vil have et særligt fokus på samtidighedsferien. Du bliver klædt på til at forstå, hvad ændringerne overordnet går ud på, og hvilke forhold du skal være opmærksom på i de to forskellige perioder.

Selvom du måske allerede har deltaget på et kursus om den nye ferielov hos os, kan dette kursus alligevel være relevant for dig, da vi nu går i dybden med samtidighedsferien.

Du kan deltage på kurset, uanset hvilket lønsystem du bruger.

Ud over kursusmaterialet får du en masse brugbar viden med hjem i tasken.

Du lærer blandt andet om

• Indholdet i den nye ferielov og får en grundlæggende forståelse
  • Samtidighedsferie - opsparing og afholdelse
  • Nye beskatningsregler for månedslønnede og timelønnede med godkendt ferieordning
  • Udbetaling af ferietillæg
  • Beregning af feriegodtgørelse ved fratrædelse
  • Forskudsferie for funktionærer og timelønnede
  • Nye skatteregler
  • Indefrosne midler

Det praktiske

Kurset i den nye ferielov med fokus på samtidighedsferie varer en halv dag fra kl. 9.00 til 12.00.

2.500,00 kr. ekskl. moms

Det får du med i prisen

Undervisningsmaterialer og en let morgenmad før kursusstart. Kaffe og te er inkluderet i prisen.

Undervisningsform

Din underviser på kurset er Lone Bahne.

Kurset foregår som klasseundervisning. Vi ønsker et maksimum på 15 deltagere på holdene, så der er god tid til hver enkelt og mulighed for sparring og dialog undervejs på kurset.

Tilmelding

I vores tilmeldingsformular kan du se, hvor og hvornår kurset afholdes. Vælg det sted og den dato, som passer dig bedst, og udfyld derefter tilmeldingsformularen.

Vi anbefaler, at du læser vores kursusbetingelser, inden du deltager i et kursus.

Tilmelding

Kurset er for dig der

• administrerer ferie i din virksomhed
  • vil vide mere om forskudsferie og ferietillæg ved fratrædelse