Lær mere om LessorLøn

Kurset 'Lær mere om LessorLøn' er et tilbud til dig, som er erfaren lønadministrator og har gennemgået grundkurset i LessorLøn. Du har arbejdet med LessorLøn i en periode på mindst 3-4 måneder og har nu brug for at komme i dybden med flere funktioner og muligheder i lønsystemet.

Har du allerede gennemført grundkurset i LessorLøn, kan du med fordel tilmelde dig 'Lær mere om LessorLøn'.

På kurset vil vi gennemgå de største systemændringer inden for det sidste år, introducere dig til nye opsætninger, funktioner og tabeller og ikke mindst give dig inspiration til, hvordan du gør lønbehandlingen endnu lettere i dagligdagen.

Som noget særligt har du også mulighed for selv at komme med forslag til emner, som du gerne vil have gennemgået på kurset.

Vil vi på kurset særligt have fokus på disse områder

• Systemændringer i LessorLøn inden for det sidste år
  • Funktioner, tabeller og opsætninger - muligheder og konsekvenser
  • Opsætning af lønarter - muligheder og konsekvenser
  • Håndtering af aperiodiske lønkørsler
  • Brugerhåndtering
  • Inspiration til ændringer, der kan optimere lønbehandlingen

Egne forslag til emner

Du har også mulighed for selv at foreslå emner, du gerne vil have gennemgået. Du skal blot indsende dine forslag til kursus@lonskolen.dk i forbindelse med tilmeldingen - dog senest to uger, før kurset afvikles.

Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at imødekomme dine forslag. Vi kan desværre ikke love, at de foreslåede emner også vil være beskrevet i kursusmaterialet, men vil altid kunne sende det til dig efterfølgende.

Kurset 'Lær mere om LessorLøn' er et heldagskursus, og undervisningen foregår fra kl. 9.00 til 16.00.

4.995,00 ekskl. moms

Det får du med i prisen

Vi sørger for fuld forplejning hele dagen inklusive en let morgenmad forud for kursusstart. Kom derfor gerne lidt før.

Du får kursusmateriale udleveret, og ved kursets afslutning får du også et kursusbevis.

Kurset foregår som fællesundervisning, og du får som deltager stillet en computer til rådighed af Lessor. Dialogen er åben, og du vil selvfølgelig have mulighed for at stille spørgsmål. Vi veksler mellem oplæg til emner og selvstændig opgaveløsning, hvor du selv arbejder med systemet.

Der vil højst være 10 deltagere på holdet, så der er god tid og mulighed for sparring og dialog undervejs på kurset.

I vores tilmeldingsformular kan du se, hvor og hvornår kurset afholdes. Vælg det sted og den dato, som passer dig bedst, og udfyld derefter resten af tilmeldingsformularen.

Læs gerne vores kursusbetingelser, inden du deltager i kurset.