Kursus i Danløn HR

Kurset i Danløn HR henvender sig til dig, som allerede har - eller har planer om at tilvælge HR til din Danløn-konto, og som ønsker at få glæde af funktioner som fraværsregistrering, påmindelser, brug af ansættelseskontrakter, elektronisk signering og dokumenthåndtering.

Når du kommer på kursus i Danløn HR, får du en fuld gennemgang af alle funktioner.

Dagen vil også byde på forskellige opgaver, som du må løse i testmiljø, så du får lov at afprøve nogle af de gennemgåede emner. Du kan også glæde dig til et kort juridisk oplæg om ansættelse og fratrædelse af medarbejder, regler for ansættelseskontrakter m.v.

Du kan vælge mellem flere lokaliteter og datoer.

I løbet af kurset lærer du om

På kurset i Danløn HR lærer du at oprette påmindelser som for eksempel:

• Fødselsdag
  • Lønregulering
  • Opfølgning sygesamtale

Du lærer desuden at oprette eller indlæse forskellige typer af fravær, som for eksempel:

• Sygdom
  • Ferie
  • Orlov

Endelig lærer du at oprette nye ansættelseskontrakter, signere elektronisk, uploade dokumenter til sikker opbevaring med videre.

Dine forudsætninger

Kurset henvender sig til dig, som allerede anvender eller skal til at anvende HR-modulet i Danløn. Du kan deltage på dette kursus uanset, om du har erfaring inden for løn og HR eller ej.

På kurset lærer du at arbejde med

• Påmindelser
  • Fraværsregistrering
  • Standard ansættelseskontrakter
  • Sikker dokumentopbevaring

Kurset i Danløn HR er et halvdagskursus fra kl. 9.00 til 12.00. Lønskolen stiller en pc til rådighed for alle kursister.

Det koster kr. 2.250,- ekskl. moms. at deltage på kurset i Danløn HR.

Det får du

Vi sørger for forplejning til dig på kurset inkl. en let morgenmad før kurset begynder. Så mød gerne ind til morgenmad kl. 8.45.

Du får naturligvis også kursusmateriale og et kursusbevis med hjem.

Du vil blive undervist af Heidi Kofod Andersen.

Vi kombinerer almindelig klasseundervisning med gruppearbejde. Du får praktiske opgaver, og vi lægger op til spørgsmål og dialog blandt deltagerne.

Vi ønsker højst 10 deltagere på kurset, så der er god tid til hver deltager og mulighed for sparring undervejs.

Du kan se de aktuelle datoer og steder for kurset i Danløn HR i tilmedlingsformularen.

Vi anbefaler, at du læser vores kursusbetingelser, inden du deltager i kurset.

Hvis du har spørgsmål til kurset, er du velkommen til at skrive til kursus@lonskolen.dk.